خرید گیت چوبی

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

یکی از محصولاتی که در صنایع چوبی طراحی و تولید می‌شود گیت‌های چوبی هستند. این گیت‌ها بیشتر با اهداف امنیتی و حفاظتی شده و به کار می‌روند. با این همه از نظر زیبایی نیز جلوه‌ی زیادی به فضای پیرامون خود می‌دهند. تنوع بالای این محصول کار را برای انتخاب و خرید گیت چوبی راحت‌ می‌کند. سپیدارچوب یکی از تولیدکنندگان محصولات چوبی و درب اتاقی در کشور است که در زمینه ساخت این گیت‌ها نیز فعالیت دارد. برای مشاهده نمونه کارها می‌توانید از بخش گالری سایت مجموعه دیدن فرمایید.

منظور از گیت چوبی چیست؟

گیت‌های چوبی یکی از محصولات تامین کننده امنیت در سیستم‌های حفاظتی ساختمان‌ها هستند. استفاده از چوب در ساخت گیت موجب افزایش زیبایی محیط در کنار تامین امنیت می‌گردد. همچنین این محصولات به لحاظ جنبه‌های زیست محیطی نیز بسیار غنی بوده و با محیط زیست سازگار هستند. چرا که از چوب به عنوان یک مترال کاملا طبیعی ساخته می‌شوند. این گیت‌ها به نوعی برای جدا کردن فضا و یا ایجاد سد و مانع در بخشی از محیط به کار می‌روند. تنوع مدل زیاد باعث شده تا خرید گیت چوبی در بین انواع دیگر این محصول طرفداران بیشتری داشته باشد. شما می‌توانید به تناسب فضای خانه و محیط کار خود یکی از انواع این گیت‌ها را انتخاب و خریداری نمایید.

ساختار گیت‌های چوبی چگونه است؟

گیت‌های چوبی را در واقع می‌توان درب‌هایی با کارکرد امنیتی- حفاظتی دانست. این درب‌ها دارای طراحی ویژه‌ای هستند که برای تکمیل کردن فضاهای مختلف به کار می‌روند. در ساخت گیت‌های چوبی تمام الزامات تخصصی مورد نیاز برای اهداف امنیتی و حفاظتی در نظر گرفته می‌شود. این الزامات شامل مواردی نظیر:

  • ابعاد گیت چوبی
  • تجهیزات مصرفی
  • نمای گرافیکی کار
  • جنس متریال و چوب مورد استفاده

می‌باشد. بنابراین در زمان خرید گیت چوبی تنوع و ساختار مختلفی از این محصول را مشاهده می‌کنید. این موارد به تفاوت‌های اساسی بین این گیت‌ها با سازه‌های محافظتی کلاسیک منتهی می‌شوند.

خرید گیت چوبی

در ساخت گیت چوبی چه فاکتورهایی در نظر گرفته می‌شود؟

اشاره کردیم که گیت چوبی از نظر ساختاری با دیگر مصنوعات حفاظتی کلاسیک تفاوت‌هایی دارد. در این گیت‌ها جنبه زیبایی و حفاظت به موازات هم حائز اهمیت هستند. بنابراین به فاکتورهای متعددی در ساخت گیت چوبی توجه می‌شود همچون:

1- قاب گیت چوبی:

قاب گیت‌های چوبی به طور کامل با محیط زیست سازگار است. زیرا از چوب به عنوان متریالی برگرفته از دل طبیعت ساخته می‌شوند. قاب این درب‌های حفاظتی بعد از مصرف و با گذشت زمان در طبیعت جذب و بازیابی می‌شوند.

2- ابعاد سفارشی گیت:

اندازه‌های استاندارد مختلفی برای ساخت این گیت‌ها وجود دارد که کار خرید گیت چوبی را راحت‌تر می‌کند. البته امکان ساخت ابعاد سفارشی مشتری نیز در مجموعه سپیدارچوب وجود دارد. با این همه اغلب گیت‌های از پیش تولید شده ابعاد مشخص و استانداری دارند. سپیدارچوب از تولیدکنندگان برتر کشور در زمینه مصنوعات چوبی در زمینه متنوعی فعالیت دارد. ساخت درب‌های ضد سرقت و کابینت آشپزخانه نیز جزو فعالیت‌های این گروه صنعتی می‌باشد. نمونه کارهای انجام شده توسط مهندسین و تکنیسین‌های سپیدارچوب در گالری سایت موجود است.

3- رنگ گیت چوبی:

یکی از مزیت‌های مهم این گیت‌ها نسبت به دیگر مدل‌ها امکان اجرای سفارشی رنگ آن‌ها است. در حالی که به عنوان مثال در گیت فلزی چنین امکانی وجود ندارد. بنابراین می‌توانید از گروه سازنده گیت چوبی بخواهید رنگ دلخواه شما را روی محصول استفاده کنند.

4- ضخامت چوب مورد استفاده در ساخت گیت:

این فاکتور نیز در زمان ساخت گیت چوبی اهمیت زیادی دارد. کاربرد گیت در تعیین ضخامت به کار رفته چوب مصرفی اهمیت دارد. پس در زمان خرید گیت چوبی به تناسب ضخامت چوب آن و کاربری مورد نظر توجه داشته باشید. در ساخت سفارشی گیت چوبی ضخامتی معادل 50 میلی‌متر برای چوب آن در نظر گرفته می‌شود.

5- شیشه مصرفی:

یکی دیگر از متریال‌هایی که در ساخت برخی انواع این گیت‌ها به کار می‌رود شیشه است. شیشه‌ی مناسب برای گیت چوبی از نوع نسوز با ضخامت 6 میل است.

6- قطعات و یراق گیت چوبی:

اشاره شد که گیت‌های چوبی در واقع درب‌های چوبی با کاربردهای حفاظتی و امنیتی هستند. از این رو از بخش‌هایی نظیر لولا- قفل و مواردی از این دست در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود.

خرید گیت چوبی

آنچه درباره خرید گیت چوبی باید بدانید:

در هنگام خرید گیت‌های چوبی توجه به یک سری از نکات ضروری است. اولین و مهمترین این موارد در نظر گرفتن سلیقه شخصی و نظر مشتری است. تنوع بالای این محصول باعث شده تا دست خریداران در انتخاب مدل و طرح بسیار باز باشد. توجه داشته باشید که بهتر است رنگ و نوع گیت را بر اساس محیط استفاده از آن تعیین کنید. کیفیت متریال و چوب مصرفی در این نوع گیت نیز اهمیت زیادی دارد. در واقع کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در گیت چوبی بهترین راهنمای شما در زمان خرید آن‌ها است. نکته مهم بعدی خرید و ثبت سفارش گیت چوبی از تولیدکنندگان معتبر است. برندهای نام آشنایی نظیر سپیدارچوب همواره کیفیت کار و رضایت مشتری را اولویت خود قرار می‌دهند. بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده محصول مورد نظر خود را سفارش داده و از نتیجه کار مطمئن باشید. کارشناسان ما در سپیدارچوب مشاوره‌های پیش از خرید را به شما ارائه می‌دهند تا بهترین گیت چوبی را انتخاب کنید. چرا که تنوع بالا گاهی کار خرید گیت چوبی را برای مشتریان سخت می‌کند.

مدل‌های مختلف گیت چوبی:

گیت‌های ساخته شده از چوب کاربردها و در نتیجه مدل‌های مختلفی دارند. در این بخش به تعدادی از این مدل‌ها که کاربرد بیشتری دارند اشاره خواهیم کرد.

  • گیت چوبی فروشگاهی
  • گیت چوبی ضد سرقت
  • گیت چوبی محافظ کودک

این گیت‌ها با طراحی و چوب‌های مصرفی مختلفی ساخته می‌شوند.

قیمت گیت چوبی چقدر است؟

در تعیین هزینه نهایی و قیمت این گیت‌ها باید به ابعاد و مواد اولیه مورد استفاده در آن‌ها توجه کرد. همچنین جنس و کیفیت قطعات و ابزار یراق به کار رفته نیز روی قیمت نهایی کار موثر است. پیشنهاد می‌شود تا برای استعلام قیمت گیت چوبی با کارشناسان سپیدارچوب تماس بگیرید.

کلام پایانی:

خرید گیت چوبی و استفاده از آن در اماکن مختلف امروزه کاربرد زیادی دارد. با توجه به استفاده از چوب در ساخت این گیت‌ها تنوع بالایی در آن‌ها را شاهد هستیم.

مطالب پیشنهادی

درب تمام شیشه ورودی
درب های اتاقی

درب‌های شیشه خور: زیبایی و کاربرد در طراحی معماری

در زمان حال، با پیشرفت فناوری و تغییرات در طراحی معماری، درب‌های شیشه‌خور به عنوان یک ابزار تأثیرگذار در ایجاد فضاهای زیبا و مدرن به شمار می‌آیند. این درها، نه تنها اجازه ورود نور به داخل فضا را ممکن می‌سازند بلکه از لحاظ ظاهری نیز جلوه‌ی خاصی به ساختمان می‌بخشند. در این مقاله، به مزایا و کاربردهای درب‌های شیشه‌خور در طراحی معماری می‌پردازیم.

ادامه مطلب »
کد رنگی رال
درب های اتاقی

کد رنگی RAL و کاربرد آن در رنگ پلی‌اورتان

در عرصه‌ی طراحی و صنعت، انتخاب رنگ یکی از مؤثرترین عوامل در جذابیت و تشخیص محصولات است. استفاده از کدهای رنگی استاندارد، همچون کدهای RAL، به طراحان و تولیدکنندگان کمک می‌کند تا رنگ‌ها را با دقت و یکنواخت انتخاب کرده و به کار ببرند. در این مقاله به معرفی کد

ادامه مطلب »
وکیوم درب
عمومی

وکیوم درب چوبی چیست؟

امروزه وکیوم‌ها یکی از بهترین انواع روکش‌های موجود در بازار به شمار می‌روند. وکیوم درب چوبی در واقع فرآیندی است که طی آن هوای درون درب کم می‌شود. این کار به بالا بردن مقاومت و افزایش طول عمر درب چوبی کمک شایانی می‌کند. این روش تولید درب چوبی برای کاربری‌های

ادامه مطلب »