حضور برند سپیدار چوب در ششمین نمایشگاه ترمه رسانه

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

مجموعه سپیدار چوب در ششمین سمپوزیوم معماری و نمایشگاه ساختمانی ترمه رسانه در تابستان 1402 حضور فعال دارد. این نمایشگاه به طور سالانه در هتل اسپیناس پالاس تهران با دعوت از گروه‌های فعال در حوزه ساختمان برگزار می‌شود. ما در مجموعه سپیدار چوب با افتخار منتظر دیدار شما شرکت کنندگان عزیز در این نمایشگاه سالانه هستیم.

بخش‌های مختلف نمایشگاه سالانه ترمه رسانه:

ترمه مدیا تلاش دارد با برگزاری سالانه نمایشگاه تخصصی ساختمان- معماری و نمایشگا‌ه‌های آکادمیک برندهای مطرح داخلی را معرفی کند. علاوه بر آن برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باعث رشد و ارتقای هر چه بیشتر فرهنگ و هنر و معماری ایرانی می‌گردد. اساتید و شرکت‌های برجسته‌ای در این گردهمایی بزرگ ترمه رسانه شرکت می‌کنند. بخش‌های مختلف این نمایشگاه اعم از:

1- طراحان و تولیدکنندگان صنایع چوبی نظیر درب و کابینت و مبلمان

2- تولیدکنندگان مصالح و تجهیزات ساختمانی

3- فعالین حوزه‌ی معماری و دکوراسیون داخلی

4- تامین کنندگان ماشین آلات ساختمانی

و زیرشاخه‌های آن می‌باشد. سپیدار چوب نیز با افتخار به عنوان یکی از برندهای مطرح در عرصه تجهیزات ساختمانی در این گردهمایی بزرگ  به میزبانی ترمه‌رسانه حضور دارد.

نمایشگاه ترمه رسانه

اطلاعات نمایشگاه ترمه رسانه در تابستان 1402:

این همایش و نمایشگاه در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شده و تنها برندهای دعوت شده امکان حضور دارند. تاریخ شروع این نمایشگاه 18 شهریور ماه سال جاری ساعت 14 می‌باشد. اختتامیه نیز در تاریخ 21 شهریور 1402 در ساعت 20 خواهد بود. ساعات بازدید از نمایشگاه از ساعت 15 الی 21 و در روزهای 19- 20- 21 شهریور ماه است. همچنین عموم امکان حضور در همایش افتتاحیه نمایشگاه ترمه رسانه را به صورت رایگان دارند. ساعت برگزاری همایش افتتاحیه 14 الی 18 هجدهم شهریور است. نمایشگاه ساختمانی و طراحی داخلی نیز از ساعت 17 تا 21 در 18 شهریور برای دارندگان کارت دعوت برگزار می‌گردد. برای دریافت دعوتنامه نام و نام خانوادگی خود را در واتساپ به شماره‌ی 09101697500 ارسال نمایید.

نمایشگاه ترمه رسانه

سپیدار چوب در ششمین سمپوزیوم ساختمانی ترمه رسانه:

سپیدارچوب از برندهای مطرح داخلی از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه تولیدات چوبی آغاز نموده است. تولیدات ما شامل:

  • درب‌های چوبی
  • درب‌های اتاقی
  • درب‌های ضد سرقت
  • کابینت آشپزخانه
  • قرنیزهای چوبی برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری

می‌باشد. از شما برای بازدید از غرفه‌ی سپیدار چوب در ششمین نمایشگاه ترمه رسانه در هتل اسپیناس پالاس دعوت می‌کنیم. همکاران ما در این غرفه آماده‌ی ارائه مشاوره و خدمات به مراجعین محترم هستند.

نمایشگاه ترمه رسانه

مطالب پیشنهادی

درب تمام شیشه ورودی
درب های اتاقی

درب‌های شیشه خور: زیبایی و کاربرد در طراحی معماری

در زمان حال، با پیشرفت فناوری و تغییرات در طراحی معماری، درب‌های شیشه‌خور به عنوان یک ابزار تأثیرگذار در ایجاد فضاهای زیبا و مدرن به شمار می‌آیند. این درها، نه تنها اجازه ورود نور به داخل فضا را ممکن می‌سازند بلکه از لحاظ ظاهری نیز جلوه‌ی خاصی به ساختمان می‌بخشند. در این مقاله، به مزایا و کاربردهای درب‌های شیشه‌خور در طراحی معماری می‌پردازیم.

ادامه مطلب »
کد رنگی رال
درب های اتاقی

کد رنگی RAL و کاربرد آن در رنگ پلی‌اورتان

در عرصه‌ی طراحی و صنعت، انتخاب رنگ یکی از مؤثرترین عوامل در جذابیت و تشخیص محصولات است. استفاده از کدهای رنگی استاندارد، همچون کدهای RAL، به طراحان و تولیدکنندگان کمک می‌کند تا رنگ‌ها را با دقت و یکنواخت انتخاب کرده و به کار ببرند. در این مقاله به معرفی کد

ادامه مطلب »
وکیوم درب
عمومی

وکیوم درب چوبی چیست؟

امروزه وکیوم‌ها یکی از بهترین انواع روکش‌های موجود در بازار به شمار می‌روند. وکیوم درب چوبی در واقع فرآیندی است که طی آن هوای درون درب کم می‌شود. این کار به بالا بردن مقاومت و افزایش طول عمر درب چوبی کمک شایانی می‌کند. این روش تولید درب چوبی برای کاربری‌های

ادامه مطلب »