برای کابینت سفید چه رنگ کاشی مناسب است؟

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید موضوع مور بررسی در این مقاله از سپیدار‌چوب بزرگترین تولید کننده درب اتاقی می‌باشد. برای انتخاب کاشی بین کابینتی باید به بخش‌های مختلفی از دکوراسیون آشپزخانه توجه کرد. یکی از مهم‌ترین این بخش‌ها رنگ خود کابینت است. با انتخاب درست و اصولی کاشی بین کابینت فضایی دلپذیرتر و جذاب‌تر ایجاد می‌شود. از آن جایی که فضای آشپزخانه در حس کلی خانه اثرگذار است تمام این پارامترها مهم محسوب می‌شوند.

منظور از کاشی بین کابینتی چیست؟

کاشی از جمله مصالحی است که در جاهای مختلفی به کار می‌رود. از آشپزخانه تا سرویس بهداشتی و حمام همگی با انواع کاشی‌ها پوشانده می‌شوند. از این رو تنوع مدل بسیار زیادی در کاشی از نظر:

  • ساختار
  • لعاب
  • رنگ‌بندی
  • طرح
  • اندازه و سایز
  • قیمت

وجود دارد. یکی از این انواع کاشی‌های بین کابینتی هستند. این گروه از کاشی‌ها در دو شکل گلدار و ساده ساخته می‌شوند. البته امروزه به دلیل رایج شدن سبک مینیمال در معماری و دکوراسیون کاشی ساده طرفداران بیشتری دارد. کاشی بین کابینتی از دیگر انواع کاشی مقاوم‌تر و در نتیجه بادوام‌تر می‌باشد. همچنین به لحاظ طرح نیز از تنوع بسیار مناسبی برخوردار می‌باشند. یکی از ویژگی‌های مهم این نوع کاشی مقاومت بالا در مقابل ضربه و حرارت می‌باشد. کاشی بین کابینتی خط و خش کمتری از کاشی معمولی برمی‌دارد. این نکته را نیز فراموش نکنید که کاشی‌های بین کابینتی به دلیل مرغوب‌تر بودن گران قیمت‌تر از دیگر انواع کاشی هستند. از این رو از آن‌ها برای تمام فضای آشپزخانه استفاده نمی‌شود.

انواع مناسب کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید:

یکی از ویژگی‌های مهم رنگ سفید هماهنگ شدن ساده آن با دیگر رنگ‌ها می‌باشد. در نتیجه برای ست کردن کابینت سفید آشپزخانه کار زیاد دشواری پیش رو ندارید. در این بخش به شما خواهیم گفت بهترین ترکیب رنگ کاشی با کابینت سفید چیست.

1- کاشی سفید برای کابینت سفید:

چنانچه رنگ کابنت سفید باشد می‌توان از خود رنگ سفید برای کاشی بین کابینت نیز استفاده کرد. این کار باعث می‌شود که فضای آشپزخانه دلبازتر و بزرگ‌تر دیده شود. البته امکان دارد که کمی این یکدستی رنگ در تمام بخش‌ها باعث خستگی و دلزدگی بیننده نیز گردد. برای برطرف کردن این مشکل می‌توانید از کاشی‌های طرح‌دار در کنار کابینت سفید استفاده نمایید. همچنین پیشنهاد می‌شود تا جنس و نوع کاشی را بر اساس جنس کابینت انتخاب کنید. برای سفارش انواع کابینت آشپزخانه در هر رنگ و طرحی می‌توانید از طریق سایت سپیدارچوب اقدام کنید. در زمان سفارش تمام اطلاعات لازم و مشاوره‌های پیش از خرید توسط کارشناسان سپیدارچوب به شما ارائه می‌گردد.

برای کابینت سفید چه رنگ کاشی مناسب است؟

2- کاشی بین کابینتی تیره برای کابینت سفید:

یکی دیگر از انواع کاشی بین کابینت برای کابینت سفید رنگ سیاه یا رنگ‌های تیره است. استفاده کردن از کاشی‌های تیره کنار کابینت سفید یک کنتراست و تضاد بسیار جذاب را ایجاد می‌کند. در نتیجه با کمک این تضاد بین رنگ کابینت و کاشی فضای آشپزخانه مدرن و شیک دیده می‌شود. علاوه بر رنگ مشکی رنگ‌های طوسی و سورمه‌ای نیز می‌توانند انتخاب مناسبی در کنار کابینت سفید باشند. در انتخاب مات یا براق بودن کاشی نیز به جنس کابینت سفید آشپزخانه توجه کنید.

3- کاشی بین کابینتی طرح چوب برای کابینت سفید:

رنگ چوب بهترین هماهنگی و ترکیب را با رنگ سفید دارد. از این رو می‌توان از کاشی بین کابینتی سفید نیز در کنار کابینت سفید استفاده نمود. این زیبایی و هماهنگی با استفاده از المان‌های چوبی در دیگر بخش‌های آشپزخانه دو چندان می‌شود. به عنوان مثال کفپوش چوبی و کاشی‌های طرح چوب به زیباتر دیده شدن کابینت سفید و فضای آشپزخانه کمک زیادی می‌کنند. تمام این موارد در انتخاب رنگ و دکوراسیون بخش‌های مختلف آشپزخانه باید در نظر گرفته شود.

4- کاشی بین کابینتی طرح سنگی برای کابینت سفید:

یکی از انتخاب‌های مدرن و البته زیبا برای کاشی بین کابینت برای کابینت سفید طرح سنگی است. کاشی‌های طرح سنگی تنوع بالایی دارند و انتخاب زیادی در این مورد خواهید داشت. کاشی طرح سنگی اگر در انواع مناسبی انتخاب شود گزینه‌ای ایده‌آل در کنار کابینت سفید به حساب می‌آید. در انتخاب کاشی علاوه بر کابینت به دیگر اجزای دکوراسیون آشپزخانه نظیر کفپوش و دیوارها نیز توجه کافی داشته باشید. زیرا هارمونی بین تمام قسمت‌های آشپزخانه از جمله کابینت و کاشی و کفپوش و سقف می‌تواند زیبایی چشمگیری ایجاد کند.

5- کاشی بین کابینتی آجری برای کابینت سفید:

کاشی‌های طرح آجر نیز در کنار کابینت سفید می‌تواند جذابیت خاصی را به فضا ببخشد. کاشی‌های آجری در رنگ‌های مختل تولید می‌شوند که می‌توانید متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. رنگ سفید- کرمی و خردلی از این نوع کاشی‌ها برای استفاده در کنار کابینت سفید بهتر هستند.

6- کاشی بین کابینتی سبز و آبی برای کابینت سفید:

دو رنگ سبز و آبی تناسب و هماهنگی بالایی با رنگ سفید دارند. از این رو می‌توان به عنوان رنگ کاشی در کنار کابینت سفید رنگ از آن‌ها استفاده کرد. این رنگ‌ها در کنار رنگ سفید فضایی قدیمی و نوستالژیک را در محیط آشپزخانه به وجود می‌آورند. پس اگر به چنین دکوراسیون‌های خاص علاقه‌مند هستید استفاده از این رنگ‌ها برای کاشی بین کابینتی انتخاب درستی خواهد بود.

7- کاشی بین کابینت آینه‌ای برای کابینت سفید:

یکی دیگر از انواع کاشی بین کابینت برای کابینت سفید نوع آینه‌ای آن می‌باشد. این مدل کاشی بیشتر برای فضاها و آشپزخانه‌های کوچک کاربرد دارد. با استفاده از کاشی آینه‌ای فضا بزرگتر به نظر می‌رسد و عمق پیدا می‌کند. دلیل آن نیز انعکاس نور در سطح آینه‌ای کاشی می‌باشد. کاشی‌های آینه‌ای رنگ‌های مختلفی همچون نقره‌ای و دودی دارند. شما می‌توانید به تناسب سلیقه و فضای کلی آشپزخانه‌ای که در اختیار دارید یکی از این رنگ‌ها را انتخاب کنید.

سخن پایانی:

استفاده از کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید کار چندان دشواری نیست. با این همه باید با توجه به سلیقه مشتری و متناسب با دیگر بخش‌های آشپزخانه انتخاب شود. گزینه‌های مختلفی برای انتخاب رنگ مناسب کاشی در کنار کابینت سفید وجود دارند. در این مطلب از سپیدارچوب تولیدکننده انواع مصنوعات چوبی به این موضوع پرداخته‌ایم. برای مشاهده مدل‌های مختلف کابینت و دیگر تولیدات این مجموعه می‌توانید از گالری سایت دیدن فرمایید. همچنین ثبت سفارش در گروه سپیدارچوب از طریق سایت نیز انجام می‌گیرد.

مطالب پیشنهادی

درب تمام شیشه ورودی
درب های اتاقی

درب‌های شیشه خور: زیبایی و کاربرد در طراحی معماری

در زمان حال، با پیشرفت فناوری و تغییرات در طراحی معماری، درب‌های شیشه‌خور به عنوان یک ابزار تأثیرگذار در ایجاد فضاهای زیبا و مدرن به شمار می‌آیند. این درها، نه تنها اجازه ورود نور به داخل فضا را ممکن می‌سازند بلکه از لحاظ ظاهری نیز جلوه‌ی خاصی به ساختمان می‌بخشند. در این مقاله، به مزایا و کاربردهای درب‌های شیشه‌خور در طراحی معماری می‌پردازیم.

ادامه مطلب »
کد رنگی رال
درب های اتاقی

کد رنگی RAL و کاربرد آن در رنگ پلی‌اورتان

در عرصه‌ی طراحی و صنعت، انتخاب رنگ یکی از مؤثرترین عوامل در جذابیت و تشخیص محصولات است. استفاده از کدهای رنگی استاندارد، همچون کدهای RAL، به طراحان و تولیدکنندگان کمک می‌کند تا رنگ‌ها را با دقت و یکنواخت انتخاب کرده و به کار ببرند. در این مقاله به معرفی کد

ادامه مطلب »
وکیوم درب
عمومی

وکیوم درب چوبی چیست؟

امروزه وکیوم‌ها یکی از بهترین انواع روکش‌های موجود در بازار به شمار می‌روند. وکیوم درب چوبی در واقع فرآیندی است که طی آن هوای درون درب کم می‌شود. این کار به بالا بردن مقاومت و افزایش طول عمر درب چوبی کمک شایانی می‌کند. این روش تولید درب چوبی برای کاربری‌های

ادامه مطلب »